čtvrtek 7. února 2013

DIY-Valentýnská výzdoba ♥

Nevím jak vy, ale já mám Valentýn ráda byť jsem nezadaná, a protože jsem doma nenašla žádné ozdoby, začala jsem hledat na netu...a hledala a hledala, ale pořád a pořád nemohla nic najít :D.....pak mě to ale trklo jako koza....

Girlanda na lustr 

výsledek vypadá nějak takhle. Není to vidět, ale je to omotané okolo. Je to takový papírový "lampion" z Ikey, ale šlo by to připevnit i na klasický "talířový" lustr.
Budeme potřebovat...
...barevné papíry (lepší jsou ty tvrdší)
...nůžky 
...lepidlo
...kartonovou podložku
...řezáček (možno zaměnit nůžkami, ale jde to s nimi hůř)
Jak na to...
...papír A4 přeložíme na půl (na A5)
...vystřihneme srdce tak, aby zakrývalo jen polovinu
...papír otočíme
...hrot 1. srdce bude u horní části 2. 
...vystřihneme 2. srdce (obr. č. 3 pomůže ;))
...z jednoho A4 listu máme tedy 4 srdce
...podél okraje prořízneme řezáčkem (na podložce) "čáru"
...vystřihneme vnitřní srdce a opakujeme ještě jednou
...jak vidíme na obrázku z jednoho srdce nám vzniknou tři 
...rozstříhneme kraj jednoho srdce (viz. obr.)
...navlíkneme další srdce a okraje slepíme
    ....opakujeme do požadované délky
a Voilá 
teď už jen rozvěsit a máme hotovo :))



a co se zbylými nejmenšími srdíčky?!
pokud máte nějakou hezkou vázu a izolepu máte vyhráno!
...já použiju skleněnou a budu srdce lepit zevnitř, ale pokud máte neprůsvitnou můžete je nalepit zvenčí 
...s izolepou oděláme "šnečka" a slepíme konce k sobě jak je na obrázku
...nalepíme na srdce
...srdíčko připevníme na vázu 

...můžeme je seřadit do určitého tvaru
             a nebo je lepit jak nám příjdou pod ruku 


tak doufám, že se návod líbil, že jste našli inspiraci a nezapomeňte! Ve fantazii se meze nekladou! :)

POZOR! POZOR! pokud budu mít 50 stálých čtenářů bude nějaká giveaway! :)) mám spoustu nápadů čím vás obdarovat 
, takže pokud se vám blog líbí :)) víte co máte udělat...

tak se zatím mějte 

S.

Žádné komentáře:

Okomentovat