středa 30. ledna 2013

miniNákup+"recenzičky" :D

Už dlouho přemýšlím o dalším článku a nemám nejmenší tušení, o čem bych mohla psát :/ takže pokud to právě čtete, tak srdečně gratuluji! :D
Ale dnes jsem udělala takový mini nákup v drogérce, a jak je u mě zvykem hned musím ozkoušet a pochlubit se :))

Jako první je to Astor Volume Diva Curve me Sexy mám ji v odstínu 910 ultra black. Má naprosto úžasný designe(vím, že to není to podstatné, ale já si na hezké potrpím :D)!! Má umělohmotný kartáček, což mě vyhovuje, v "korzetovém" tvaru. Podle mě je perfektní! 
Koupila jsem ji za 105,- a to jsem moc ráda! 

Pak jsem narazila na slevu lesků od miss sporty z 49,- na 39,-. Už dřív jsem měla jeden z této řady a byla jsem nespokojená! Nevím název ostínu, ale vypadá jako kdyby tam byly jen bílé třpytky. Barva byla strašná! Opravdu to vypadalo, jako by mi na pusu kýchla lahvička se třpytkami :/ taky mi bylo nepříjemné, že jsem měla pocit vysušených rtů a vůně?! Taky děs běs! :(( ani nevím jak ji popsat...
Ale z5 k tématu, když jsem se tak koukala na tu slevu :D přehlasovala jsem samu sebe a nechala jsem se okouzlit krásným oranžovým odstínem lesku od Miss sporty Miss Cocktail Lazy Sunbath. Na fotce vypadá tmavší než normálně, myslím, že nebarví, ale to nemůžu posoudit, jelikož mám od přírody červené rty. Když jsem si k němu čichla byla jsem o5 znechucena, tentokráte ale voní jako banánový gumový bombón. Vydrží dost dlouho, nemám pocit, že by lepil, nevytéká. Konzistencí je trochu tužší, ale to mi nevadí.
Stál mě tedy 39,-. Jsem s ním velmi spokojená!
A poslední kousek je Astrid balzám na rty s UV ochranou(OF 10). Koupila jsem si ho předčasně na léto kvůli slevě na 29,-. Ještě nemám ozkoušený, takže nevím, ale v nějaké další recenzi dám vědět ;)

Jestli máte s některým produktem zkušenosti, určitě dejte vědět :) 
Dost by mě zajímalo jak vám voní ty lesky od miss sporty, tak se určitě ozvěte ;))

Ano, je to velmi malý nákup, ale myslím, že vás brzy potěším mega nákupem v DM kvůli slevové knížce ;) 

Tak se mějte hezky, opatrujte se a snad nebudu líná a opět něco napíšu :))
S láskou 
S.

Žádné komentáře:

Okomentovat