úterý 8. ledna 2013

kolekce laků...a ostatních serepetiček na nehty

jak jsem tak přemýšlela, co bych sem mohla dát...napadlo mě...co takhle mojí sadu laků na nehty...aby jste měly přehled s čím tak budu pracovat na mých DIY nails ;) 
mám toho poměrně dost, časem se toho chci zbavit...stačilo by mi tak 5-10 laků :D
je to foceno z webky, takže kvalita na prd a dole v rohu datum, ale tak snad neva...
pokud vás nějaký zaujme mohu vám napsat název, většinu mám z DMka, ale pár jsem jich dostala
 essence-colour&go
 Four Seasons-zpevňovač nehtů(já ho používám jako podkladový)
 essence-colour3

 essence-fruity;nail art twins 
  essence-Vampire's Love
 avon-mosaic effects; nailwear pro+; speed dry+
 maybelline-mini Colorama
 miss sporty-et voilá french manicure!
 miss sporty-disco tech
 miss sporty-crack me up
 miss sporty-sparkle touch
 miss sporty-clubbing colours
 rimmel london- lycra pro
 gabriella salvete-nail lacquer
 jordana...ten mi dala mamka, já si ho trošku dobarvila předchozím tmavě fialovým od GS
... a teď moje "vlastnoruční"- bezbarvý+třpitky(bílé); bílý a růžový(oba mini Colorama); bílý a červený essence-colour3
 very me- nail art(myslím že z oriflame)
 moje sbírka třpitek a kamínků na nehty(vše až na krabičku od ťongů):D
 deborah milano-Shine TECH(ten je z itálie, nebo francie teď nwm :D)
 laquer thinner
 ...a další ozdůbky :D třpitky; nálepky...a avon nail expert liquid freeze quick dry nail spray
hvězdičky; stříbrné třpitky; kamínky; razítka

 ...odlakovač-Sally Hansen
jakýsi olej z oriflame :D
srdečně gratuluji všem, kteří to nevzdali-já sama jsem měla co dělat tak od půlky a teď mě neskutečně bolí ruce :D
S láskou vaše Sáruš :P

Žádné komentáře:

Okomentovat