pátek 11. ledna 2013

recenze-balzámy na rty :*

Nedávno jsem si koupila 2 nové balzámy, 1 normální bezbarvý a 1 takový perleťový. Už delší dobu jsem ale měla jeden červený. Všechny 3 jsou od Baley.
Balea Sensitive
Podle mě nehydratuje tak, jak by měl. Na rtech moc dlouho nevydrží, je mi takový nějaký nepříjemný :D nevím ale proč asi, že mám pak pocit nateklých rtů.
Balea Perlglanz
Ve své podstatě je stejný jako předchozí, až na barvu, a ta je naprosto úžasná, ale jen na té tyčince! Dělá strašlivé mapy na rtech, takže rozhodně nejde použít jako rtěnka.
Balea YOUNG Cherry Dream
(omlouvám se za zkopírovanou fotku, ale už ho nemám)
Hydratací je mnohem lepší než předchozí 2 balzámy, voní náádherně, ale až moc! Je neskutečně převoněný, ze začátku budete vůni zbožňovat, ale jakmile ho budete mít chvíli na rtech, začne vás z něj bolet hlava! Barva je červená, ale nebarví. Naopak od předchozích vydrží na rtech dlouho, což je při jeho vůni naopak mínus.
Podtrženo sečteno žádný z nich není nic co bych si koupila znovu! Kamarádka má ale také jeden od Baley (žlutý) a je spokojená a ani není převoněný, takže ho vyzkouším a dám vědět.
Doufám, že jsem alespoň pomohla ;)
S láskou, vaše Sárůůš :P

Žádné komentáře:

Okomentovat